S
spryte
Forum Newbie
hallo!
ich habe große probleme mit meinem ASUS A6J. ich habe ASUS folgende email geschrieben:
My notebook can only run very few programs at at time since approx. 3 weeks. i keep getting error messages like buffer overrun detected, application errors, no memory left errors etc. programs often don't respond or cant be opened. my C drive has 32% of free space left (approx. 18 GB). i've used disk clean up and defraged the C volume, but problems persist. trend hasn't picked up a virus either. is it because my C drive is too full? my D drive still has the whole 36.4 GB free space left. i tried copying some files from C to D and then deleting them from C to make more space but mostly i cant delete them because of error message this prgm is being used or not enough space etc.
Ihre antwort war:
Sehr geehrter Kunde,
bitte führen Sie eine neu Installation des Gerätes durch.
Mit freundlichen Grüßen / Best Regards
Pierre Sacher
Ich habe bez. solche sachen keine ahnung, die serviceline ist laufend besetzt. könnte mich jemanden helfen? ich habe 2 recovery CDs, OS windows XP pro.
vielen vielen dank für eure hilfe!
lorraine
ich habe große probleme mit meinem ASUS A6J. ich habe ASUS folgende email geschrieben:
My notebook can only run very few programs at at time since approx. 3 weeks. i keep getting error messages like buffer overrun detected, application errors, no memory left errors etc. programs often don't respond or cant be opened. my C drive has 32% of free space left (approx. 18 GB). i've used disk clean up and defraged the C volume, but problems persist. trend hasn't picked up a virus either. is it because my C drive is too full? my D drive still has the whole 36.4 GB free space left. i tried copying some files from C to D and then deleting them from C to make more space but mostly i cant delete them because of error message this prgm is being used or not enough space etc.
Ihre antwort war:
Sehr geehrter Kunde,
bitte führen Sie eine neu Installation des Gerätes durch.
Mit freundlichen Grüßen / Best Regards
Pierre Sacher
Ich habe bez. solche sachen keine ahnung, die serviceline ist laufend besetzt. könnte mich jemanden helfen? ich habe 2 recovery CDs, OS windows XP pro.
vielen vielen dank für eure hilfe!
lorraine